۱۳۸۸ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

(3) ::. اس ام اس SMS پیامک بهتریناش

SMS FARSI لاتین
میدونی چرا بعضی شبها زود صبح میشه؟آخه خورشید هم دلش واسه چشمات تنگ میشه

اس ام اس (پیامک) عاشقانه . دلتنگی
دلم از دوريت پاره شد دوختمش تنگ شد

آفلاین چت Send To All
بسياري از شکست خوردگان زندگي ،مردماني هستند که هرگز درنيافته اند هنگامي که دست از تلاش کشيده اند چه قدر به موفقيت نزديک بوده اند

آفلاین جالب.متن کوتاه
لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست ... تا بدانی نبودنت آزارم می دهد ... لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان ... که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد ٬ لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است و پر شیار ... لمس کن لحظه هایم را ... تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم ٬ لمس کن این با تو نبودن ها را ٬ لمس کن ... لمس کن

شعر اس ام اس (پیامک) . عاشقانه
عمري با غم عشقت نشستم ........ به تو پيوستم واز خود گسستم ...... وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود ....... تو را ديدم. پرستيدم . شکستم

متن کوتاه . جالب
روی گلهای نرگس با یک مداد قرمز هزار دفعه نوشتم زندگی بی تو هرگز جویبارمی خشکد و ریگزارش می ماند انسان می میرد و یادگارش می ماند در کشور عشق هیچ کس رهبر نیست هیچ شاهی به گدایی سرور نیست چشم وقتی زیباست که پر از اشک باشد اشک وقتی زیباست که پر از عشق باشد عشق وقتی زیباست که برای تو باشد

اس ام اس (پیامک) فارسی
شبی از شبها تو به من گفتی كه شب باش: من كه شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی كه تو فانوس شب من باشی

SMS Farsi اس ام اس (پیامک) فارسی
تنها كساني كه مارا ميرنجانند. عزيزاني هستند كه هميشه كوشيده ايم از ما نرنجند

جوک قشنگ Jok farsi
رشتيه به دوستش ميگه تهران عجب جاييهااا...... از در ترمينال که مي ري بيرون ... با يه ماشين آخرين سيستم مي يان دنبالت .... بعد مي برن بهترين رستوران شام مي دن از اون ورم دربند و درکه و قليون و حال بعدم بهترين هتل و چه تختي و رخت خوابي .. صبحم کلي پول مي زارن تو جيبت و ..... ... رفيقش مي گه : برو بابا ... تو که تاحالا تهران نرفتي ... مي گه: من نرفتم خانمم که رفته

اس ام اس (پیامک) farsi sms
ترجيح ميدم روي موتورسيكلتم باشم و به خدا فكر كنم تا اينكه تو كليسا باشم و به موتورسيكلتم فكر كنم

اس ام اس (پیامک) عاشقانه
نقاشي تو را مي کشم ولي به جاي رنگ قرمز به قلب فلزي ات ضد زنگ مي زنم ! تا از آسيب اشک هايم در امان باشد!!!

اس ام اس (پیامک) عاشقانه . قدیمی
يك نگاه بر ابر كردم ابر باريدن گرفت یک نگه بر یار کردم یار نالیدن گرفت تكيه بر ديوار كردم خاك بر فرقم نشست خاك بر فرقش نشيند آن كه يار از من گرفت

آفلاین
راه سر شار اميد و بدان کين امروز منتظر فردايست که تو ديروز در اميد وصالش بودي بهترين لحظه ي راهي شدنت امروز است لحظه را دريابيم باور روز براي گذر از شب کافي است


جوک خنده دار Jok لره ميگن درد عشق بدتره يادرد دندون ميگه: هنوز تو اتوبوس شاشت نگرفته

آفلاین . متن کوتاه
بـــــــــودنم را هيچ كـــس باور نداشت هيــــــــچ كس كاري به كار من نداشت بنويسيد بعــــــــد مـــــرگم روي سنگ با خطـــــــــو طــــــي زيبا و قشنـــگ او كه خوابيده است در اين گورستان سرد بــــــــودنش را هيچ كــــــس باور نكرد.....

متن کوتاه
زندگي را نفسي ارزش غم خوردن نيست و دلم بس تنگ است بي خيالي سپر هر درد است باز هم مي خندم آن قدر مي خندم که غم از روي رود

جوک جالب jok farsi
تركه ميره زير دريا، كوسه مياد بهش ميگه تو تركي؟ تركه ميگه از كجا فهميدي؟ ميگه: آخه اون كپسول پشتت مال آتيش نشانيه

SMS farsi
نامم را پدرم انتخاب کرد نام خانوادگي ام را يکي از اجدادم! ديگر بس است راهم را خودم انتخاب خواهم کرد

جوک خیلی قشنگ . خنده دار . مخصوص تهران
اگر یه لکه آبی روی دیوار دیدی، بدون یه مورچه است که شلوار لی پوشیده! اگر یه لکه قرمز روی دیوار دیدی، بدون یه مورچه است که ماتیک زده! اگر یه لکه سبز روی دیوار دیدی، بدون گشت ارشااد مورچه هاست که اومده هردوشون رو بگیره

اس ام اس (پیامک) . متن کوتاه خوشگل
میدونی فلسفه اختراع سرسره برای بچه ها چیه؟ می خوان از بچگی به آدم یاد بدن كه: صعود چقدر سخت و سقوط چه آسونه مواظب باشید حقیقت را لابه لای آرزوهای خود گم نکنید

اس ام اس (پیامک) فارسی
افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

اس ام اس (پیامک) جالب
براي ديدن نور به خورشيد نگاه کن،براي ديدن عشق به ماه نگاه کن،براي ديدن زيبايي به طبيعت نگاه کن،براي ديدن اميد به آينده نگاه کن
عشق عينک سبزی است که با آن انسان کاه را يونجه می‌بيند

هیچ نظری موجود نیست: